esraemiroglu kanama alanı olduğu için işte o karın ağrın canım sancı gibi bende gaz gibi tarif etmiştim doktora değil demişti kanama alanından kaynaklı . 10 haftalkken benimde kese arkası kanama alanı vardı hep yattım duzenşı Protestan kullandjçm çok sukür 1 hafta sonraki gittiğim kontrolde kaybolmuştu vücut kendiliğinden emmişti seninde öyle olur inşallah kaybolur hiç canınk sıkma