Merhaba kızlar o çok korktuğum doğum anı bitti bebeğim 3 aylık olmak üzere kısaca doğumumdan bahsetmek istiyorum 38.hafta kontrolüne gittim karnımın çok sertleştiğini söyleyince doktorum muayene etti ve açılmam olduğunu yarın sabah yatış yapıp doğumu gerçekleştireceğiz dedi gece boyu sancım biraz vardı hep hareket ettim yürüdüm sabah hastaneye gittim 6 cm açıklığım olmuş 2 saat sancı çektim sonra epidural anestezi aldım ardından sancım kesilince suni sancı verildi çok az sonra açılmam bir anda 8 cm olunca doğuma alındım 7 de girdiğim hastaneden 10.44 te doğum yaptım çok şükür ikimizde sağlıklıyız şimdi o çok korktuğum günler geride kaldı bebeğimi büyütüyorum 🥰