123_456t Ben gitmedim ama çok uzun süreler takip ettim tüp bebek gibi bi sürecim olmadı ama hamile kalırsam gitmeyi düşünüyordum bir kaç tanıdığım doğum yaptı bu doktorda çok memnunlardı.
Tüp bebek için de aynı şeyleri duydum etrafımdan hep gidip memnun kalan çok hastası var
Ben gebelik takibi ve doğum için gitmek istiyordum ama muayene ücreti çok yüksek geldi sonradan başka bir doktorla devam ettim