Merhaba 26 haftalıkken gittim 10 gün önce şuan 27+4 haftalık hamileyim bir sonraki kontrole ne zaman gelmeliyim diye sormayı unuttum doktoruma o da söylemedi. Ayda bir gittim şimdiye kadar. Tekrar 1 ay geçince mi gitmeliyim yoksa daha kısa sürede mi çağırıyorlar artık? Son 87 gün kaldı üçüncü trimesterdayım artık