Kızlarım merhaba . 33 yaşındayım 2. Gebeliğim ilk gebelikte şekerle alakalı bir sorun yaşamadım . Şimdi 109 kiloyum 14 haftalık gebeyim. Sabah evde kendim kan şekeri ölçümü yaptım 265 çıktı tedirgin oldum kahvaltıdan sonra da aynıydı sonuç . İlk gebelik öğrendiğim zaman yapılan testlerde açlık şekerim 108 di . Benim gibi gebeliğin erken zamanlarında fark edenler var mı ? İnsülin mi kullanıyorsunuz ya da beslenme ile düzene giren var mı