bkah 35 haftalık hamileyim 33 haftalıkken ultrosonda bebeğin bağırsakları belirginleşti doktor diyet yap dedi yaptım 2 hafta sonra gittiğimde peritanolojiye yönlendirdi başına gelen var mı acaba
gecemavisiii bkah banada bagırsakları geniş dedi 33. Haftada ama kakadan sebepte olabilir dedi perinatoloji doğumdan sonra çocuk doktoruna göster dedi öyle yapacağım
Fuunndaaa bkah bende 36+4 te kontrole gittiğimde doktorum bağırsak genişlemesi var dedi muayene sonrası sezeryan doğuma aldı doğum yaptım, zaten doktorum perintoloji uzmanıydı neyseki o gün kontrolüm varmış bebek hareketleri de azalmıştı
Fuunndaaa bkah doğum sonrası bir sıkıntı yaşamadık ama geç kalsaydık aksini düşünmk istemiyorum sadece erken doğmuş oldular
bkah Fuunndaaa doğum sonrası bişey yaşamamış olmanıza o kadar sevindim ki sağlıkla büyüsün inşallah🌸🥰