nur06nur Kızlar 37+2 akıntı geliyor ama nişan mı normal son trimester akıntısı mı anlayamadım nasıl ayırt edeceğim kan yok kokusuz ama sümüksü akıntı tarzında başına gelen var mı
beyzasaglam nur06nur benim nişanım gelmişti ilk gebeliğimde kanlı değildi ama baya yoğun bişey devamı gelen bişey de değil bence
nur06nur iki_bebek dünden beri geliyor akıntıdan çok ayırt edemedim akıntıya da benziyor anlayamadım açıkçası nişan illa kanlı değil dimi
iki_bebek nur06nur yoğun olur ya böyle illa kanlı olmasına gerek yok benim nişanım geldiğinde böyle sümğjlü böcek gibi uzun bişeydi
efnanss Rahim agzın doguma hazırlanırken akıntı öyle oluyor benim de öyle geldi 15 gün falan hep. sonra kahverengiye döndü dogum yapacagım günde aynı o uzayan akıntı tam kırmızı kanlı olmuştu