aysea1 Kızlar biraz tamizlşk yaptım asperoxla sıktım sildim yani kokusu bi ara agır geldi şimdide sol kasık tarafımda agrı var bişey olmuş olabilirmi çok korkuyorum
cansukccc aysea1 kendini çok yorduğun içinde olabilir böyle kimyasal kullandığın zaman bütün camları açmaya özen göster
purpoles aysea1 bişey olmaz ama bidaha kimyasalla temizlik yapmayın doğurana kadar Pril 🥲 yada Arap sabunu vs kullanıyorlar kokusu az öyle bişey kullanın ben de bi kere unutup kullandım sizin gibi telaşlandım uzun vadede zararlı olur bebeklere
aysea1 cansukccc camlar acıktı aslında evde havalanıyodu ne bşlşm bir an kotktum daha hastane randevumada çok var