ozhmohm valla ben şuan 19 haftalığım doğumda büyük oğlum 3 yaş 5 aylık olacak zor olacağının farkındayım hergün sebepsiz şeylere inat krizi yaşıyoruz bir veya iki kere.sabredebilecekseniz hazırsanız yapın milket 3 ay sonra hamile kalıyo biz onlara bişey demiyoruz.ayrıca her yaşın zorluğu ayrı napalım 18 yaşında üniye gidince mi yapalım kardeşi.gayet güzel bi aralık her zaman bebek kalmıycaklar büyüycekler hem abi ablalık hem oyun arkadaşlığı yapacaklar.5 yaştan sonrasında oyun oynayamıyolar birlikte.ve ilk çocuk okula başlayınca ikinci gelse ne kadar zor olur hayal edemiyorum artık eğitim verkmek daha zor çocuklar mızmız sıkılgan öfkeli laf dinlemiyorlar.ben doğru aralıkta yaptığımı düşünüyorum daha çok yaş farkı olmasını istemiyorum en küçük kardelimle aram 5.5 yaş annecilik oynardım onunla kardeşçilik değil