meyvemsi mervee98 doktoruna danış mutlaka yerleşme kanaması da olabilir ama sen yine de vakit kaybetme
mervee98 myangelson evet gittim doktora progestan verdi ama adet tarihinle çok uyumsuz dedi küçük bi kese var sadece dedi
svdsam Sizi korkutmak istemem ama benim de kanamam vardı sadece bi iki kez gelmişti acile gittim düşük riskim olduğunu öğrendim suan sadece bekliyorum ful yatıyorum Allah yavrularımızı saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin
lidya_15 svdsam bende 6+3 üm ve yoğun kanamam var progestan iğne ve fitil verdi doktor kese hala yerinde olduğu için. Sizde son durum nasıl?
lidya_15 svdsam kanamanız devam ediyor mu? Malesef bende yatıyor risk çok yüksek denildi. Vücud atmak istiyor ama bebek direniyormuş. Aşırı ağrı yaşıyorum. Bilmiyorum inşallah bir umut.