Dilaram 40+5 hamileyim ... Pazartesi gunu nişanim geldi ve bugune kadar ara ara wc ye gittigimde pembe renkte kan var ... doktorum normal dedi . akşam sancılarım başladı ama bazen 15 dk da bir bazen 10 dk bir bazende 20 dk da bir geliyo... Bugun kontrolumde 2 santim aciklik oldugunu soyledi doktorum Yarin hastaneye yatışım yapılacak suniye başlanacak... Acaba diyorum bu simdiki sancilari nasil arttirabilirim gece kendi sancim ile gitmek istiyorum . Tesekurler
Kezya Dilaram sıcak suyla duş al hurma ye maydonoz ye plates topun varsa onunla egzersiz yap inşallah kendiliğinden gelir sancında suniye gerek kalmaz