Kızlar şuan 15 haftalık gebeyim. Herhangi bi kanamam lekelenme olmadı sadece kasıklarımda çok fazla ağrı oluyor buna istinaden doktor progestan iğne ve ilaç başladı. İlacını fitil olarak kullandım bi süre ama iğneye başlamadım. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?