Bebeğim 36+5 de kanama ve su ile geldi. Acil sezeryana alındım. Ağlayarak doğdu ama solunum sıkıntısı çektiği için şehir hastanesine sevk edildi. Bugün 4. Gün enfeksiyon değerleri yüksek çıkıyor ve antibiyotiğin işe yaramadığını değişeceğini söylediler. Çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan var mı ?