clementine16 Benim bugün şafak 49, ne kadar hızlı geçti hala her şey tam değil hem anneliğe az kaldı hem yapmam gereken birçok şey de beni bekliyor. Hem heyecanlı ve sabırsızım hem de bebişimden önce kalan zaman yavaş geçsin istiyorum sizde durumlar nasıl 🥺
esma0109 clementine16 Evet benim de son 49 hem kaygıylıyım hem mutluyum inşallah sağlıkla alslım hepimiz kucağımıza,✨
minikanne123_ clementine16 cuma günü gidince belli olur inşallah kan falan verilecek sonra da gün ayarlıyacaz inşallah ♥️
clementine16 beautiful_ ayy belki de daha kısa bilemiyoruz ki ara ara neredeyse seninle günümüze kadar aynı olduğu için denk gelmiştik ama bu kadar az kalması artık 🥲
beautiful_ clementine16 Evet günler geçmiyor neredeyse ve günler azaldıkça ayrı bir heyecan oluyor 😍❤️
minikanne123_ clementine16 amin inşallah canım 💙 sanki ilk çocuk bekler gibi bi heyecan başladı 🥰bir kızk var 14 aylık şimdi de oğlumu bekliyoruz ♥️
clementine16 beautiful_ allahıım benim ilk ama gerçekten bilinmezliğe doğru son hızla gidiyorum güzellikler, endişeler, her şey bi arada🥲🥰
clementine16 eslemoms abovvv ama olsun 42ye kadar vaktin var da yine de sağlıkla vaktinde gelsinn annesiyle kavuşsun 🫶🏻🥲
clementine16 esma0109 bence de tek bi duygu mümkün değil ya o güzelliklerle beraber bize eklenecek o sıfat ve sorumluluk da çok önemli ve kıymetli