Pazar sabaha karşı 4 de tuvalete uyandim iç çamaşırım ve pijamam ıslaktı sonrasında belime ve bacagima ağrı vurdu uyuyamadim kalktim mutfagimi topladım evi topladim ettim evin icinde dolandim duş aldım uzandım saat 9 gibi artık acile gittim alttan muane ettiler 2 3 cm açıklık var doğum başlamış sızıntı şeklinde suyun geliyo dediler doğumhaneye aldılar orda muane ettiler ntsye bağladılar sonra eşimle görüştürdüler tekrar saat 10.15 de nts ye baglayip suni sancı verdiler o sıra görümcem geldi nts bitince koridorda bol bol yürüdüm plates topunun üstünde zıpladim hareketler yaptim en son saat 2 ye gelirken artık uyustum dayancak gücüm kalmadi görümceme beni yatır dedim o sıra muane etmeye geldiler muane etti ebe açıklık tam dogum başlamış diyip apar topar gorumcemi çıkardılar odayi hazirlamaya basladilar o sıra ikanmalarim basladi bana ıkın sadece dediler suyumu patlattılar biraz zorlandım iki ebe karnimdan bastirarak yardim etmeye calistilar derken 2 yi 9 geçe oglumu doğurdum kucagima verdiler sonra alıp islerimlerini yapmak icin bebek odasina götürdüler sonra benim islerimlerimi yaptilar biraz zorlandigim için yırtıklarım olmus onlari diktiler kaç dikisim var bilmiyorum ama ebe çok yirtigin yok az var onlari onaricam dedi saat 3 gibi görümcem geri geldi bebegi giydirdi emzirdim odaya çıkardılar sonra bugün 3 günlük olduk çok şükür bebegimde bende iyiyiz evimizdeyiz doğumu bekleyen herkes sağ sağlim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin ☺️🌸