Normalde adetlerim düzenlidir. 31 Mayıs’ta ovulasyon testim pozitifti günleri 1-2-3 hazirani degerlendirdik sonrası günaşırı…dünde regl günümdü olmadi. 15 Haziran’da erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ondan iki gün once başka markada zor görünen çizgi vardı ama sanırım yalancı pozitifti diye düşündüm. Ama şimdide adetim gelmedi vücudumda hiç regl belirtisi de yok sadece akıntım var her ay ağrıyan göğüslerim bile agrimadi bir tık dolgunlar. Gebelik olsaydı 15 Haziran’da testte çıkardı dimi kızlar?