Çizik attırdıktan sonra hamile kalan var mı arkadaşlar. Benimki tanısal oldu çok şükür temiz dedi doktor bi kaç çizik attık genişlettik dedi patoloji de alındı enfeksiyon için şimdi hormon ilacı kullanıyorum cyclo. Sonra yumurta büyütme toplama transfer şeklinde ilerleyecek