Srfblt zehraclk0 merhaba, ben 29 mm ile 22+3 te acil serklaj olup bir daha sürekli yatarak geçirmiştim hamileliğimi ama benim açılmam da vardı buarada.
1melekannesi3858 Srfblt ya zaten onlar için önemli olan açılma açılma yok ise progestan da dikiş kadar etkili diyolar ama ne kadar doğru bilmiyorum valla
Srfblt 1melekannesi3858 o tarz bir şey duymadım fikrim yok. Pogestanı hem fitil hemde iğne olarak bende kullandım.
Srfblt 1melekannesi3858 doğrudur canım, Allah bütün hamileliğini zor geçirenlerin yardımcısı olsun 🙏🏻💙❤️
caglacagl Bende acilma ve hunilesme vardı ozelden sehir hastanesine perinatoloji doktorum yonlendirdi saolsun orada birkac gun yatip acil serklaj oldum. Simdi genelde dinlenme halindeyim sadece ihtiyaclar icin kalkiyorum
1melekannesi3858 caglacagl önlem amaçlı olanlardan bahsettim sizinki acil serklajmis geçmiş olsun bu arada
1melekannesi3858 zehraclk0 valla bilmiyorum canım halimix ne olacak hayirlsii ile kucağımıza alsak valla rahatlayacaz