Kızlar çok kötüyüm,sabah regl oldum,zaten oldum olası yatak döşek yatıyorum,ama 1 yaşında çocugun olunca pek mümkün olmuyor çok şükür şuan çizgi film izliyot bu şekilde oyalanıyor huysuz feğil ama bir kaç saat sonra ne olur bilmiyorum,parolda kalmamış evde dolorex içtim artık ağrıdan ölüyorm.
Kızıma bişeyler yedirmem lazm ama kalkamıyorum bile kalksamda ne hazırlıcam kavvaltıda bile çocuguma bişey hazırlayamadım😭😭😭😭😭😭😭😭
Yoğurt verdim içine ekmek tiftikledim,8:30 da yedi en son az öncede emzirdim ama sanki süt karnını doyurmuyır gibi hisediyorum,bana pratik tarifler verrmsiiniz besleyici 😭😭