Kızlar ikinci gebeliğim ilkinde ikincide aynı doktors gittim cocugun gelişimide kilosuda dogru cıktı bugün ikinci gebeliğim nst için gittim başka doktor gitmek durumunda kaldım normalde 34+3 gidiyordum 35+2 haftayla uyumlu cıkıyordu gecen hafta gecen hafta kilosuna doktorum 2.500 dedi bu hafta gittim günü 34+3 ama başka doktorda 35hafta cıktı kilosu 2300 dedi bianda kilo vermiş olamaz herhalde veya 36 giden cocuk 34 düşmüş olamaz herhalde nst normal cıktı kızımdayken güvendiğim bi doktor olduğu için kac dediyse o kiloda dogdu kızım ama sapıttım kime inanayım