gebebayan Kızlar yavaştan alışverişe başlayacağım. Sizce alacağım zıbın vs yenidogan mı olmalı ? 0-1 / 0-3 aylık mı olmalı ?
beyzzsenturkkk gebebayan yenidoğan zıbınları 2-3 hafta kullanabildik şu an 1 ay 2 günlük ve 3 ay zıbınlar tam oluyor 6 ay zıbınlar da hafif bol kalıyor. yenidoğan çok almanı önermem zıbın bolca alabilirsin
dgngr gebebayan 5 tane falan yenidoğan al. 12-13 e falan tamamla diğer karışık bedenlerden. 6 aya kadar karışık alsan da olur
yinemihilal gebebayan 0-3 aylık al. Ben iki tsne yenidoğan almıştım, 20 günlük olduk kastıgı için giydiremiyorum
Nisanmomy gebebayan benim tavsiyem yeni doğan Zıbın çok almayın ama elinizin altına birkaç tane olsun ben hep sıfır üç almıştım.