ZG10 sevtapg ben turuncu olanı aldım ama içinde çok az miktarda A vitamini var önermeyen dr lar muhtemelen ondan önermiyor ama araştırınca da içinde ki var olan A vitamini oranı çok düşükmüş vücudundan içeri girip bebeğe gitme olasılığı az diyorlar ben kullanıyorum ama bu detayı bilseydim turuncuyu almazdım sarıyı alırdım sarının içeriğini bilmiyorum bu arada muhakkak araştırın
ozden2 sevtapg ben turuncuyu kullanıyodumama sonra sarının hamileler için daha uygun olduğunu öğrendim. Ondan sipariş verdim sarı olanı alın
gozde_mete ben sari olani aldim, turuncuda hamilelige uygun olmayan icerik varmis ama neydi hatirlamiyorum
searain gozde_mete aa bem turuncu olanı kullanıyordum hiç duymadım nerden duydunuz bir araştırayım bende
sevtapg gozde_mete ben gidip mağazadan bakamadım içeriğine. İnternetteki fotoğraftan da anlayamadım. ChatGPT turuncu renk olanını önerdi.
gozde_mete takip ettigim doktorlar ve hemsirelerden, isim olarak su an soyleyemem ama arastirdigim zamanlarda zaten hep onume dustu. bende ona gore aldim
MkalpR Ben turuncu olanı kullandım hiç çatlağım olmadı şimdi ikinci gebeligimde nasıl sarısını kullanayım ta çatlak olursa
gozde_mete sevtapg ben de hic bakmadim magazadan ama o donem arastirdigim icin ozellikle turuncu icin uyariyorlardi hamilelere pek uygun degil diye. riske atmadan sari almak daha iyi bence yine de tabii siz bilirsiniz🙂
rmyysgngr sevtapg dürüst olayım genetiğinde ne varsa onu yaşıyosun arkadaşım sıfır çatlakla doğuma gitti benimde kırmızı çatlaklarım var ama öner dersen sarı olan