drydnzcftc Slm kızlar 28 haftalık 2 gün geçmeyen baş ağrısı mide bulantısı var halsizim tansiyonum normal 12/7 bu durumu yaşayan var mı?
Tortilla drydnzcftc bas agrısı oluyormara ara bendede 27 ıcmdeyım. Gecen cok agrıdı mıdem de bulanıyır cok agırıyınca. Dayanamadm parol içtim gectı. sende ıcebılırsn parol zararsız
nilbabe drydnzcftc gecmis olsun, paril kesmiyorsa kafein de iyi gelir ben bir ara decaf kahve iciyordum bas agrilarim oluyordu, simdi kafeinli icmeye devam ediyorum agrilar kesildi hic agrimiyor.
dilekmom6 drydnzcftc geçen hafta yaşadım canm 23.haftamdaydm. 1 hafta ağrıdı bazen kesildi sonra gene başladı parol da fayda etmedi. Tansiyon da normaldi. 2 gündür geçti gibi ama her an agriyacak gibi duruyor