buseplzp ben 25+3 teyim 24 e kadar hiç hissetmedim hala çok az hissediyorum, doktor kontrolünde kalp atışını duyduğunuz sürece panik yapmayın. Benim plesantamın arkasında kalıyor çocuk o yüzden yastık görevi görüyor hissetmiyorum. Kiloda biraz etkiliyor ama korkacak hiçbir şey yok