Hayır kolestaz değilmiş bazı değerlerim yüksek ama doktor o kadarda kötü değil dedi kaşıntım var dayanabilecek miyim bilmiyorum 10 gün sonra planlı sezeryan olacağım en azından doğal bir yöntem varsa onu denemek istiyorum direkt bilrubin ve ggt yüksek ast alt normal düzeyde