Dgrm16 75 mg ile asm de şeker yüklemesi yaptırdım .gece 12 den sonra su yemek birşey yemeden sabah 8.20 gibi ilk kanı 1 saat sonra (içinde) 2.yi 1 saati sonrası nda da 3.tup kanı verdim..Sonuçları almaya gittiğimde barkod yanlışligindan ilk yüklemenin sonucu çıkmadığı söylendi.kalan 2 rapor ise buradan kaçıncı olduğu yazmıyor denilerek herhalde bu 2. Bu da 3.sonucun denilerek eline 2 kağıt tutuşturdu..ilki çıkmadığı için gene aç kalıp sabah parmaktn kan alıp baktılar...... sonuçlar ilki 69 ikincisi 168 3.ise 100 çıktı...
Nursemomm Dgrm16 asm lerde ben yaptırmayı doğru bulmuyorum laboratuvarları yetersiz bence hastanede yapılmalıydı ayrıca ilk açlık kanı önemli onumu girmemişler
Dgrm16 Nursemomm hemşirem de deneyimli biri ve çok ısrar etti yaptır diye . hiç içime sinmedi yarın kontrolum var hayırlısı....1 haftadır da acayip ağiZ ve cilt kuruluğum var... inşa Allah sıkıntı yoktur
Nursemomm Dgrm16 bi yanlışlık yoksa 2 . Saat tolarede biraz yüksek çıkmış diyet önerebilir ya da 100 lük yükleme önerebilir siz yinede dikkat edin yediklerinize inşallah bi sıkıntı çıkmaz