busrax_ Mahbuss bende bugün 10 dpo awox test yaptım yine gölge gibi bir şey çıktı neden sürekli böyle oluyor bende anlamadım
cansumbl 1Ali sonuç hala ortada yok 😅 bir sürü de test var bekleyen. Çıkan tek şey geriye dönük 3 aylık şeker ve tam kan sayımı. 😒 devlet sistemi neden bu kadar ağır işliyor ya gerçekten. Önümüzdeki ay onurumla tıp merkezinde baktırcam valla 😆
cansumbl 1Ali öğleden sonra gelin demişti kan verirken. Gitmeden ebeye bi yazıcam bakalım. Hiç böyle olmazdı anlamadım yani. Gerçi sabah erken gebelik testi yaptım negatif. Hayırlısı ☺️
cansumbl 1Ali normal döngüme göre 23 ü ama ovulasyon testinde yumurtlamayı 12. Günde gördüm. Ona göre hesapladığımda 20-21 gibi oluyor tahmini.