36 haftalık hamileyim ilk hamileliğim birden baş ağrısı ve titreme geldi sonrasında ayeşim çoktu birden ve kemiklerim ağrımaya başladı hemen hastaneye gittim 2 serum yaptılar ama bir bilgi vermediler o an biraz iyiydim ama ertesi gün tekrar başladı ve bu sefer bacaklarım ve belim aşırı kötü ağrıyor ayakta bile duramıyorum bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım acabaaa