Sağ kasık tarafımda baya şiddetli bir ağrı oldu 4 dakika sürdü keskinliği 22+2 haftalık gebeyim ara ara şiddetleniyor belim zaten rutin ağrıyor riskli gebeyim tansiyonum sürekli düşüyor bugün acilde 500mg serum aldım eve gelince pek dinlenemedim ağrım devam ediyor sizce ne yapmalıyım