lared Q1 saattir ağrı çekiyorum adet ağrısı gibi bir şey. Sırtımda ağırıyor bu 3. Defa oldu gebelikte. İlk haftalarda gecen ve şimdi. Cumartesi 29 haftalık olacagım . Aynı durumu yaşayan var mı
minikfasulyeo lared yorulduysaniz bu durumla alakası olabilir bende ceyranda kalmıştım gittim ftr ye sıcak tutan sargı bezi yapistiriyorlar ağrı gidiyor her seans giderim