elifgozkaman Kızlarım Vejeteryan olduğum için sanıyorum ki yeterli protein alamıyorum,şu an 8+4 ün :) 25 inde doktoruma gidicem danışıcam zaten ama size de danışmak istedim,yumurtadan da tiksindim..gerçekten şaşırmış durumdayım..hepinize kocaman sarılıyorum 🫂💗
helin_a elifgozkaman vejeteryan degılım ama et asla yemıyorum doktorum sorum degıl yesıl mercımek ye onun yerıne dedı ama hamılelıkte tavuk ve balıktan da tıksındım çok fazla yıyemıyorum sımdılık bır sorun olmadı zaten balık yagı ve vıtamın kulanıyorum
dilekmom6 elifgozkaman ben de yemiyorum yumurta bile yemiyorum. Proteini süt ürünleri ve bitkisel şeylerden alıyorum. Diyetisyen et şart dedi ama umursamadım. 24.haftamdaym bebeğim haftasıyla uyumlu çok şükür. Mercimek, nohut fln bolca tüket
fdegirmencii Et ben de hastası değilim o yüzden fazla tüketemiyorum doktorum kuru bakliyat tüketebilirsin dedi yeşil mercimek mesela çok faydalı nohut bezelye gibi