sndyy_4343 ben sata göre 3+2 iken öğrendim sonra sabırla bekledim 7+0 olmayı sabırla dediğim asla öyle olmadı tabi de neyse 😂 dr a gittiğimde bebek max 6+1 dedi ben şok bu sefer sat 22 nisan oldu ben 7 den 6 ya düşünce hayal kırıklığı zaman zaten geçmiyordu iyice geçmez oldu doktor randevusu zamanı gelmiyor resmen yeni sata göre 2+3 te öğrenmiş oldum yani çok şükür şu an 8+0ım ama hala çok zor 2 3 haftalık olaylarını unutup 6 haftalık falan öğrenmeyi isterdim çok erken öğrenmek çok zor oluyor gerçekten 🥹