Ela1994 Ben de 9 gun sonra olacagim aynisini canim Allah izin verirse. Ben daha once rahim agzi ameliyati gecirdim polip alindi ve dikis yani serklaj atildi serklajli olarak gecirdim hamileligimi, az bir doz verildi ama gercekten hicbir sey hissetmedim. Omura igne yapilirken kendini kasmadan cok yorulmus gibi omuzlarini indiriyorsun ve igneyi yapiyorlar sen aci hissetmiyorsun hic yapilirken acikcasi ben duymadim. Sonrasinda zaten 10 dk da bitmisti. Ama dun anestezi uzmani elime dokundu aynen boyle dokunuslar hissedeceksin bebegi cikarirken dedi. Karnina bastiricaz hissediceksin ama asla aci hissetmeyeceksin dedi. Garip bir hismis oyle dediler olanlar. Hayirlisi bakalim. Saglikli dogumlar 😊