SevgiMehmetAli Merhabalar ben Ekim ayında bir düşük yaptım. Ve bu ay yumurtlama günlerini takip ettim. Bu Cumartesi adet olmam gerekiyor. İki gün önce eczaneden aldığım testi uyguladım ama maalesef negatif çıktı. Şuan kasıklarımda Ağrı var ve bi lekelenme olmuş. Yine düşük yapmaktan korkuyorum. Ama stres yaptığım için midir bunlar? Yoksa hamile olma ihtimalim var mı ?
Ayseymen SevgiMehmetAli stres yapma canım ilk nasil akışına bıraktıysan yine bırak bir kere oldu diye bir daha olacak diye bir sey yok sakin oyle dusunme
feyzaa34 Insan neyden korkarsa o başına gelir korkma hep inan kendine ben bu çocuğu dogurucam düşük olmicak iraden sağlam olsun kuzum