ayso5 yagmur2018 Ben gebeliğin sonlarında başladım bu hafta Hatta doğumlu olacak ama sezeryan olacağım
sarilale123 yagmur2018 ben iki gebeliğimdede kullandım 34 te bıraktırdı doktor normal oldu ilki, buda öyle olacak nasipse
endlesslove1 yagmur2018 fark etmiyor bence bende kan sulandırıcı kullanıyorum ama doktor bir şey demedi
ibel yagmur2018 ilk hamileligimde de kullanıyordum 2.sindede kullanıyorum normal doğum yaptım ilk hamileligimde sorun olmadı iğne alerji yaptığı için hap kullanıyorum onuda doktorum 36-37. Haftada biraktiriyor zaten sorun olmuyor