honey Tecrübesi ve yaptıran kişilerden öğrendiğim ayrıca kendi doktorumun da söylediği kadarıyla perinatoloji uzmanını önerdi. Çünkü radyoloji uzmanları %60-70 kusurları görürken perinatoloji uzmanları %80-90'na kadar kusurları raporlayabiliyorlarmış. Ben daha haftam gelmeden bebeğimiz de kist gördüler haftamız gelmeden gittik perinatoloji uzmanına ve çokta memnun kaldım. Şimdi de ayrıntılı haftamız geldi tekrar aynı perinatoloji uzmanına gidicez. Evet para olarak biraz pahalı ama en azından içim rahat ayrıldım. Amacım radyoloji uzmanlarını kötülemek değil. Ben sadece aldığım muayeneden memnun kaldım. ☝🏻️😊