inciveaysnr byznrgkcn Allah kolaylık versin inşallah sağlıkla al kucağına. Bende 40+3 oluyorum cuma günü gel dedi dr suni sancı verelim diye korkuyorum sende bana dua et ve inşallah süreceni paylaş
Nilozof byznrgkcn Allah yardımcınız olsun. İnşallah sağlıkla, huzurla, kolaylıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 💖
byznrgkcn beyfun doktorum 41e kadar bekletirim dedi , riske girmek istemiyor büyük ihtimalle, çünkü çok durması da iyi değilmiş zaten
beyfun byznrgkcn çok durması gibi bir algı yok aslında bebek ne zaman hazırsa ozaman gelir doktorların uydurması sağlıksal sorun yoksa inşallah sağlıkla kucanıza alırsın hayrlısı olsunn