rabbitsmom Şu an yeterli bence, doğumdan sonra duruma göre tekrar alabilirsin ki o zamana yeni kıyafetler çıkar. Diğer malzemeleri aldın mı peki? Almadıysan araştırıp yavaş yavaş almalısın. Kendine önü düğmeli rahat 2 tane pijama takımı al, sana emzirirken kolaylık sağalsın. Yenidoğan bezinde molfixin smart fitini öneririm. Göbek bağı oyuntulu olduğu için bezlerken rahat edersin. Bi de zıbınlarını ilk ayların önden ve alttan düğmeli/çıtçıtlı al. Giydirirken kolaylık sağlar.