esrayvz25 Yaren_ars bende 30 haftalığım mide yanmam çok fazlalaştı kusmuyorum ama kusacak gibi oluyorum
melisasak35 Yaren_ars çok normal malesef mide yanması benide bitiriyor gaviskon bile fayda etmiyor elimde kovayla geziyorum 28+5