temmuzonbir işte ben de tam olarak o bocalama sürecindeyim 🤣 bi gün sabah yürüyüşe çıktım ilk gazla, ikinciye gidemedim henüz mesela 🤣 yavaş yavaş denizs girer gibi ilkten soğuk sonra alışcaz 💞 ama ben de çalışmaya geri dönsem öğretmenliğe mi dönerim emin değilim, okul ve yeni nesil beni çok yordu 🥲