10 haftalık gebeyim bugün düşük tehlıkem oldugunu kesenın etrafında kanama oldıgunu söyledi doktor fakat Bnde anormal bir durum gelişmedı(kanama ağrı) progestan başlamamı söyledi Int baktım yan etkisı sersemlık uyku halı yapıyormuş 3 yaşında kızım var gün içinde nasıl yapcam böyle bır durumu yaşayan var mı aranızda