16.06.2026 sabah 9 da kontrolüm vardı muayene sırasında bebegın suyunun yok denecek kadar azaldıgı görülünce dırek yatısımı verdıler kendı sancım yoktu 11.30 da suni sancı verdıler 1 saat nst’ye baglıyolar 1 saat dus yürüyüş yaptırdılar saat 16.00 da suyumu patlattılar asıl sancıyı yenı hıssetmeye basladım ama dayanılmıcak kadar şiddetli degıldı duş, pilates topu egzersızlerıyle 17.30 a kadar dayandım ıyıdı. 17.30 dan sonra bagırmaya basladım sıddetı arttı 18.28 de oğlumu kucagıma aldım şuan yanımda mısıl mısıl yatıyor ☺Kocaelı darıca farabıde yaptım doğumu sancı odaları tek kısılıktı ve çok ilgiliydıler