@almila1071 ben de 18+2 oldum daha hiç bişey almadım, ama gidip bakıyoruz kafamda oluşturmaya çalışıyorum, çünkü ben hiçbişeyi pat diye alamıyorum çok düşünüyorum araştırıyorum, baya mağaza gezdik şuan büyüyen beşiğe çok yakınım, kıyafet alışverişine Mayıs Haziran’da başlıycam, beşiği de o aylarda alırız, bebek arabasını Doğumdan önce almıcaz