hdyeycll_ kaşıntı öyle fazla olmuyor ne yalan söyleyim ama akıntım koku yapıyor krem renginde akıntım oluyor çok fazla iç çamaşırımı ful islatacak kadar değil ama biraz biraz geliyor gündelik hayatıma devam ederken damlayan kokuyu alabiliyorum yani
Eşim bile hissediyor bazen
Acaba mantar değilde farklı enfeksiyon mu var bilemiyorum çünkü bekarken de olurdu bende o koku çok berbat bir koku drgil de hani biraz koku yapiyor ya da bilmiyorum vajinadan akıntı gelmesi de normal diye duymuştum ama