simayemre daha önce giden bi kaç yakınım çok ilgili güzel demişti. Ben de onlara inanarak gittim şahsen memnun kalmadım.Kimseyi almıyorlar,bilgi verme yok,ultrason kağıdı verilmiyor.Dr bana ısrarla sat sordu emin misin dedi evet dedim neden soruyosunuz dediğimde hiç öyle merak ettim dedi. “Dr un sorun olduğu için mi detaylı istedi”dedi “hayır hakkımı kullanıyorum”dedm. Tamam deyip 5 dk sonra bitti herşey güzel yolunda sorun yok dedi gönderdi.15 dk sürdü sürmedi.Selcan Sınacı dan randevu aldım asistanı baktı. Durumunuz elveriyorsa özele gidin. Ben kendi dr umda herşeyine bakıp sorun yok dediği için özele gitmedim.