Herkese merhaba kızlar
Ben yaklaşık 7 ay önce dış gebelik yaşadım ve 2 doz metotreksat iğnesi vuruldum
Geçen ay hsg rahim filmi çekldim
Sağ tüpüm tıkalı çıktı ( dış gebeliğide orda yaşadım)
Doktor korunmasız ilişki ye başlayabilirsiniz dedi
Bende doğal olarak korkuyorum aynı şeyleri yaşamktan
Sizce başka bir doktora gitmelimiyim ?
Yoksa korunmasız ilişkiye devam mu etmeliyim
Benim yaşadığım problemleri yaşayn var mı