kadertanlsi Kızlar sabahtan beri kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor yürüyemiyorum kasıklarıma bişi batıyor gibi oluyor bu doğum belirtisi mi 38+3
bsrelif kadertanlsi Sık sık geliyorsa ve diğer sancılarına benzemiyorsa sancın gelmiş olabilir canım duşunu al acile gidin