Secilsarigul02 Arkadaşlar 2.bebeğime hamileyim doktor kese var bebek boncuk kadar dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı acaba bu gidişimde görür mü bebeği idrara sıkışık gel dedi birde
momof3 Secilsarigul02 Ben de ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim dün canım.Sanırım 3-4 haftalık 😊 daha doktora görünmedim 2 hafta Sonra gideceğim insallah.Sen kaç haftalıksın
NerminKarsu Secilsarigul02 merhaba kaç haftalık acaba bende aynı durumdayım 2. Bebegime hamileyim kese oluşmuş dedi 1 hafta sonra tekrar gideceğim. 5 hafta+6 günlük
DiplomaliEvHanimi Secilsarigul02 ben sata gore 6+6 ultrasona gore 5+6di bugun gordum ama 3mm daha kalbi cook derinden gelio haftaya bidaha gitcem kesem asagidaymis progestan verdi dusuk riskine karsi. Sende duyarsin ins 🥰🙏🏻
Eceanil Hayırlısı olsun Allah kucağınıza almayı nasip etsin bende 5+2 haftalık hamileyim kese görüldü kalp atışı için 2 hafta sonra çağırdı doktor boncuk kadar dediyse görmüştür bebeği bir sonraki gidişinde kalp atışını duyarsın🙂
Secilsarigul02 momof3 sata göre 6+4 canım Rabbim yardımcımız olsun sağ-salim kucagimiza almayı nasip etsin insallah
Secilsarigul02 NerminKarsu 6+4 sata göre demedi doktor iste 5 nisanda gideceğim idrara sıkışık gel dedi nasıl olacak bilmiyorum