kedi_annesi arkadaşlar sorduğunuz için teşekkür ederim çok iyiyim hiç bekletilmedim 11.45 de ameliyathaneye girdim 11:52 de bebeğim doğdu 12.20 de odadaydım bekletilmedim herşey çok hızlı oldu sadece midem bulandı çıkıncada tablet çiğnettiler aşırı bi titreme geçirdim sonra geçti gayet rahat yürüyorum giyiniyorum bidaha doğursam sezeryanı seçerdim