Merhaba Kızlar,
20 haftalık gebeyim.Gebelikte göbek deliğimde fıtık oluştu.Bu durum beni çok zorluyor özellikle ayakta ve hareket halindeyken bir baskı,ağrı,birinin içerden göbek deliğimi çekmesi gibi şikayetlerim var.Gebelikte bunları yaşayan var mı? Tecrübe edenin,bir rahatlama çözümü oldu mu acaba?